Sunday, April 06, 2008

Familie album 1.



I det næste stykke tid vil jeg vise nogle gamle billeder fra vores familiealbum. Ikke fordi de har nogen speciel almen interesse, men fordi de er en del af den fotografiske bagage der præger den måde jeg selv laver billeder på


Jeg synes det vil være naturligt at starte med et billede af min far og et af min mor.

Jeg ved ikke hvem der har taget billederne, men det er givetvis studiefotos.
Synes jeg erindre noget om, at min mor engang arbejde for en fotograf, så måske hendes stammer derfra.

Billedet af min far er fra hans pas, og stammer sandsynligvis fra de tidlige 70´ere.
Politimesteren i Vordingborg står for stemplet, og da Vordingborg er nærmeste større provisnby i forhold til Møn, hvor jeg voksede op i 70´erne er det nærliggende at tro det er fra den tid.

Det smukke portræt af min mor stammer sandsynligvis fra 50´erne.

No comments: